Vul hier in vier eenvoudige stappen de gegevens van uw auto in om te kijken welke aanbiedingen en services we speciaal voor u en uw auto beschikbaar hebben!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies voor 100% zorgeloos rijplezier met onze garantie uitbreidingen voor uw auto!
Bekijk de exclusieve accessoires voor uw auto
Wilt u nieuws, informatie en exclusieve aanbiedingen voor uw auto ontvangen?
Registreer u nu op MyFiat!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!
Het chassisnummer staat vermeld op het kentekenbewijs, op de verzekeringspolis en - afhankelijk van de auto - onder de voorruit, in de motorruimte of in de bodemplaat bij het rechter (voor)portier (onder de vloerbedekking).
My Assistant waakt over uw veiligheid, waar u ook bent. U kunt contact opnemen met de nooddienst via de knop op het plafondlampje of de FIAT-app, en met de pechverhelping via het plafondlampje, het aanraakscherm of de app. Dankzij de Uconnect Box worden de positie en het chassisnummer van uw Nieuwe 500 automatisch doorgegeven bij een nood- of pechoproep.
Met My Remote kunt u de positie van uw Nieuwe 500 rechtstreeks bepalen vanaf uw smartphone. En dat is nog niet alles! Met de app kunt u ook de deuren vergrendelen en ontgrendelen en de preconditioning en het laadproces programmeren. Gebruik de spraakassistent Amazon Alexa om vanop afstand handelingen uit te voeren, toegang te krijgen tot auto-informatie en andere compatibele Uconnect-services te gebruiken.
My Remote omvat ook de functies Drive Alerts en Eco-Score.
Deze functie houdt u in real time op de hoogte van bepaalde voertuigparameters, zoals het batterijniveau, de bandenspanning en de kilometerstand van uw Nieuwe 500. Door u aan te melden bij de FIAT-app en de My Uconnect-website kunt u deze informatie bekijken. Houd in real time de volledige controle over uw wagen voor een maximale rijveiligheid.
My Car omvat ook gezondheidsrapporten (Vehicle Health Report) en kennisgevingen (In-Vehicle Notifications) in verband met uw wagen.
Uw bestemming bereiken was nog nooit zo eenvoudig. Met My Navigation kunt u de gewenste positie met een eenvoudige druk op uw smartphone verzenden van de FIAT-app naar uw auto. Het infotainmentdisplay van uw Nieuwe 500 toont realtime-verkeersinformatie, weerberichten en meldingen voor snelheidscamera's, alsook de dichtstbijzijnde laadstations en bestemmingen die bereikbaar zijn op basis van het resterende rijbereik van de batterij. Uw kaarten worden altijd bijgewerkt met updates ‘over-the-air’.
My Navigation omvat ook de functies POI Search, Parking Finder en Last Mile Navigation.
Met My WI-FI voelt u zich altijd thuis. De Nieuwe 500 wordt een wifihotspot waarop u tot acht toestellen kunt aansluiten: gedurende een proefperiode kunnen u en uw passagiers op het internet surfen, muziek en audioboeken streamen, comfortabel online werken en de spraakassistent Amazon Alexa gebruiken.
Uw Wi-fi hotspot dienst is inclusief 1GB gratis data (3 maanden geldig)! Om deze dienst te kunnen gebruiken moet u eerst, via de Wi-Fi hotspot van uw wagen, de registratie voltooien. Volg de stappen op de Fiat Ubigi website om meteen te kunnen profiteren van 1GB aan gratis data.
Houd uw Nieuwe 500 altijd in het oog met de optionele My Alert-service. In het ongelukkige geval dat hij het slachtoffer wordt van een vermoedelijke diefstalpoging, zoals bij ongeoorloofd slepen, ontvangt u onmiddellijk een pushmelding in uw FIAT-app. Bij diefstal kunt u het operationele centrum bellen om hulp te vragen. Zodra de klacht bij de autoriteiten is ingediend, worden de beveiligingsfuncties geactiveerd, inclusief voertuigtracking.
Zoek, vind en betaal een oplaadbeurt aan openbare laadstations en volg uw laadgeschiedenis op. Beheer uw persoonlijke Wallbox heel eenvoudig om nooit een lege accu te hebben.
De voordelen van Mopar® Connect houden niet op bij de eigen services die toegankelijk via de Uconnect™ LIVE app en de website. Dankzij de telematische gegevens van uw auto kunt u bijdragen aan de constante verbetering van de Mopar® Connect-ervaring en genieten van de exclusieve voordelen, ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende bedrijven in hun marktsector.
Verzekeringsvoordelen
Mopar® Connect is een telematicabox die kan worden gecombineerd met de nieuwste Pay-As-You-Drive- en Pay-How-You-Drive-autoverzekeringen, met promoties voor verbonden klanten: vraag uw dealer om meer informatie of neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij om te profiteren van eventuele kortingen op het RC Auto-beleid!
* Let op de connectiviteitsservices van Customer Care, Vehicle Health Report, In-Vehicle Notifications, At-Home Digital Assistant, Drive Alerts, Eco Score, Vehicle Health Alert, In-Vehicle Notifications, Send & Go, POI Search , Live Weather / Live Traffic / Live Speedcams, Dynamic Range Mapping, Searching Station Finder en Booking & Payments zullen vanaf september 2020 actief zijn. Voor meer informatie over de timing en activering voor de individuele services hierboven, verwijzen wij u naar de officiële Fiat website.
DOEL EN PROCEDURE VOOR HET VERWERKEN VAN PERSOONGEGEVENS
De persoonsgegevens die u heeft verstrekt (“Gegevens”) zullen worden gebruikt voor de volgende doeleinden:
De Gegevens kunnen worden verwerkt in hardcopy, door automatische of elektronische middelen inclusief via post of e-mail, telefoon (bijv. geautomatiseerde telefoongesprekken, SMS, MMS), fax en iedere andere manier (bijv. websites, mobiele apps).
GEVOLGEN VAN HET NIET VERSTREKKEN VAN GEGEVENS
Het verstrekken van Gegevens is nooit verplicht. Echter, wanneer u de Gegevens die u verplicht ben te verstrekken, niet verstrekt, kan het Bedrijf de Dienst niet uitvoeren. Daarentegen, heeft u door het niet verstrekken van optionele Gegevens alsnog toegang tot de Dienst.
ONTVANGERS VAN DE GEGEVENS
De Gegevens mogen worden verwerkt door natuurlijke en/of rechtspersonen, namens het Bedrijf en onder specifieke contractuele verplichtingen, gevestigd in EU lidstaten of in landen buiten de EU.
De Gegevens mogen worden verstrekt aan derde partijen om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, bevelen van overheidsorganen op te volgen of om een recht van Bedrijf uit te oefenen voor de gerechtelijke instanties.
DOORGIFTE VAN GEGEVENS BUITEN DE EER
Binnen haar contractuele relaties mag Bedrijf de Gegevens doorgeven naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER), inclusief het opslaan in een database die wordt beheerd door entiteiten die optreden namens Bedrijf. Databasebeheer en de verwerking van Gegevens zijn gebonden aan de doelen van de verwerking en worden uitgevoerd overeenkomstig de toepasselijke privacywetgeving.
In het geval dat Gegevens worden doorgegeven buiten de EER, zal Bedrijf alle passende contractuele maatregelen nemen om een adequate bescherming van de Gegevens inclusief – onder andere – overeenkomsten gebaseerd op de modelcontracten aangenomen door de Europese Commissie om de doorgifte van persoonsgegevens buiten de EER te regelen.
VERWERKINGSVERANTWOORDELIJKE EN HET TEAM VAN DE FUNCTIONARIS VOOR DE GEGEVENSBESCHERMING
De verwerkingsverantwoordelijke is FCA Italy S.p.A., gevestigd in Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië.
U kunt contact opnemen met het team van de Functionaris voor de Gegevensbescherming via het e-mailadres dpo@fcagroup.com.
BEWAREN VAN GEGEVENS
De Gegevens die worden verwerkt om de Dienst en Klanttevredenheid te leveren, worden door het Bedrijf bewaard zolang als strikt noodzakelijk is voor het vervullen van deze doeleinden. De Gegevens die zijn verwerkt voor het verrichten van de Dienst mogen door het Bedrijf langer worden bewaard, indien dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf wat betreft potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit het verrichten van deze Dienst, te beschermen.
Gegevens verwerkt voor Marketing en Profiling doeleinden worden door het Bedrijf bewaard vanaf het moment dat u toestemming geeft tot aan het moment dat u deze toestemming intrekt. Vanaf het moment dat de toestemming is ingetrokken, zullen de Gegevens niet langer worden gebruikt voor deze doeleinden, maar mogen zij wel nog steeds bewaard worden door het Bedrijf. Met name wanneer dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf met betrekking tot de potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit deze verwerking te beschermen, behalve wanneer de bevoegde Toezichthoudende Autoriteit in dit opzicht verheldering biedt.
UW RECHTEN
U kunt de volgende rechten uitoefenen:
U kunt de bovengenoemde rechten uitvoeren door een brief te sturen aan FCA Italy S.p.A., Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië of door een email te sturen aan privacy@fcagroup.com.