Skip to content Skip to navigation



FIAT FLEXCARE

KIES VOOR ZEKERHEID



Ontdek onze flexibele servicecontracten en aanvullende garanties.

 

layerTitle

layerDetailDescription

ZEKERHEID

Voorkom onverwachte tegenvallers

VASTE KOSTEN

Betaal een vast bedrag voor toekomstige onderhoudsbeurten

FLEXIBILITEIT

Stel een FlexCare-pakket op maat samen

EXPERTISE

Kies voor de betrouwbaarheid van originele onderdelen en vertrouw op de deskundigheid van onze specialisten



  

Welke voordelen biedt een Fiat FlexCare contract?

Wanneer u bij aanschaf van uw nieuwe Fiat meteen een servicecontract en/of verlengde garantie afsluit, bent u vanaf dag één verzekerd van zorgeloos rijden. Wanneer u dit niet gelijk doet en zich later bedenkt, kunt u alsnog een servicecontract en/of verlengde garantie afsluiten. Een verlengde garantie kunt u afsluiten zolang de fabrieksgarantie nog niet is verlopen.

Met een verlengde garantie kunt u de looptijd van de standaard fabrieksgarantie uitbreiden met maximaal drie jaar. U krijgt daarbij dezelfde dekking als bij de oorspronkelijke fabrieksgarantie.




Aandrijflijn: motor, versnellingsbak en transmissie
Accupakket: als onderdeel van de standaard Fiat-fabrieksgarantie wordt op het accupakket een garantie van 8 jaar met een limiet tot 160.000 km gegeven.
Verlengde garantie: biedt na afloop van de standaard fabrieksgarantie dekking voor defecte onderdelen of fabricagefouten als gevolg van mechanische, elektrische of elektronische defecten die zich gedurende de looptijd en binnen de kilometerlimiet van je Fiat-servicecontract voordoen. Kan worden afgesloten binnen de looptijd van de standaard fabrieksgarantie (24 maanden na aflevering).
Verlengde garantie: verlenging van de garantietermijn na afloop van de standaard fabrieksgarantie. Biedt dekking voor defecte onderdelen of fabricagefouten als gevolg van mechanische, elektrische of elektronische defecten die zich gedurende de looptijd en binnen de kilometerlimiet van je Fiat-servicecontract voordoen. Kan worden afgesloten binnen de looptijd van de standaard fabrieksgarantie (24 maanden na aflevering).
Hulp bij leeg accupakket: wanneer verder rijden niet mogelijk is vanwege een leeg accupakket, kan de auto ter plekke worden opgeladen of naar het dichtstbijzijnde laadstation worden gesleept binnen een straal van 80 kilometer. Op deze service kan [x] keer per jaar kosteloos een beroep worden gedaan. kosteloos.
Service Care (periodiek onderhoud): dekt alle kosten voor de reguliere onderhoudsbeurten die in het Fiat-servicepakket zijn opgenomen. Inbegrepen zijn onder andere arbeidsloon, originele onderdelen, vloeistoffen en kleinmateriaal, check-ups en software-updates. Een Service Care-contract kan op elk moment worden afgesloten tot 5 jaar nadat de auto op kenteken is gesteld en is niet gebonden aan een kilometerlimiet.
Fiat-mobiliteitshulp: geeft in het geval van mechanische, elektrische of elektronische defecten of een lekke band recht op 24/7-pechhulp of afsleepservice. Deze service is niet gebonden aan een kilometerlimiet en is beschikbaar in meer dan 49 landen.
Accu-check: vindt plaats als onderdeel van een reguliere onderhoudsbeurt en geeft een indicatie over de accudegradatie, oftewel de mate waarin de opslagcapaciteit van het accupakket na verloop van tijd afneemt. Aangezien het accupakket een van de duurste onderdelen van een elektrische auto is, is de conditie ervan ook van grote invloed op de restwaarde van de auto.
Service Care Plus (periodiek onderhoud): dekt alle kosten voor de reguliere onderhoudsbeurten die in het Fiat-servicepakket zijn opgenomen. Inbegrepen zijn onder andere arbeidsloon, originele onderdelen, vloeistoffen en kleinmateriaal, check-ups en software-updates. Een Service Care Plus-contract kan op elk moment worden afgesloten voordat de eerste onderhoudsbeurt heeft plaatsgevonden (binnen 12 maanden na aflevering).
Vervanging slijtagedelen: dekt alle kosten voor het vervangen van slijtagedelen zoals remblokken, schokdempers, ruitenwisserbladen, etc. bij normaal gebruik van de auto.
Complete Care & Complete Care Plus: complete servicepakketten, met dekking voor de reguliere onderhoudsbeurten die in het Fiat-servicepakket zijn opgenomen plus een reeks aanvullende dekkingen. Kunnen op elk moment worden aangeschaft voordat de eerste onderhoudsbeurt heeft plaatsgevonden (binnen 12 maanden na aflevering).
Verlengde garantie: verlenging van de garantietermijn na afloop van de standaard fabrieksgarantie. Biedt dekking voor defecte onderdelen of fabricagefouten als gevolg van mechanische, elektrische of elektronische defecten die zich gedurende de looptijd en binnen de kilometerlimiet van je Fiat-servicecontract voordoen. Kan worden afgesloten binnen de looptijd van de standaard fabrieksgarantie (24 maanden na aflevering).
Periodiek onderhoud: dekt alle kosten voor de reguliere onderhoudsbeurten die in het Fiat-servicepakket zijn opgenomen. Inbegrepen zijn onder andere arbeidsloon, originele onderdelen, vloeistoffen en kleinmateriaal, check-ups en software-updates.
Fiat-mobiliteitshulp: geeft in het geval van mechanische, elektrische of elektronische defecten of een lekke band recht op 24/7-pechhulp of afsleepservice. Deze service is niet gebonden aan een kilometerlimiet en is beschikbaar in meer dan 49 landen.
Bandenservice: demontage, balanceren en montage van banden in het geval van een lekke band en kosteloos wisselen van zomer- naar winterbanden en omgekeerd.
Leenauto: gratis voor één dag ter beschikking gestelde vervangende auto wanneer de eigen auto voor een reguliere onderhoudsbeurt naar de werkplaats wordt gebracht.
Vervangende auto:gratis ter beschikking gestelde vervangende auto wanneer de eigen auto als gevolg van brand, diefstal of een ongeval niet kan worden gebruikt.
Mobiliteitsoplossingen: aanbod van alternatief vervoer om in elke situatie je mobiliteit te waarborgen.
Desinfectie: handmatige ontsmettingsbehandeling met desinfectie van 38 contactpunten aan de binnen- en buitenzijde van de auto, plus vervanging van het interieurfilter.
Verzwaard onderhoud: aangepast onderhoudsschema bij gebruik van de auto onder verzwaarde omstandigheden of bij intensief gebruik van de auto.
Haal- en brengservice: thuis of op een andere locatie naar keuze ophalen en weer terugbrengen van de auto bij een werkplaatsbezoek voor onderhoud of reparatie.